Thursday, May 14, 2009

Transfer...transfer lagik

Aduhai...setelah aku transfer dari seksyen Makro pada 16 Jan 2009 ke Pejabat Dato' Mat Aron....harini 13 Mei 2009 aku ditukarkan lagi ke Pejabat Tuan Haji Sumali, Seksyen K-ekonomi, EPU, JPM.....
Kisahnya...Dato' Mat Aron dapat offer SUB Jusa B di MOSTI....aku tamoh ikut sebab aku tak dioffer ikut..lagipun payah aku dengan anak2 yg sekolah di Parcel B....opis MOSTI di Parcel C (dah la parking susah)....jadik lepas Dato' transfer...dekat 2 minggu aku takde bos dan takde keje...datang keje untuk mengulor...syok gak....ahahaha... Pagi ni...mmg pagi2 lagi orang admin dah call aku mintak terus ke K-ekonomi lapor diri...aiyoo...padahal transfer order lum kuar lagik...tup..tup...dalam 1/2 jam lepas tu transfer order pun masuk dalam email EPU...aduhai... dalam kul 8.30 PA pengarah K-ekonomi lak call mintak masuk meeting seksyen jam 9.30 pagi. Dek rasa hati mmg kene pindah, aku dah siap2 packing barang simpan dalam kotak (sebenarnya barang pindah aritu byk yg aku tak keluarkan)...zasssss.... kejap je aku pindah barang...tupun tolak troli sendiri..malas aku nak mengerah tenaga PAR pasal banyak songehnyer... Well, arini berblog di tempat baru...bos baru aku Tn. Haji Sumali...ok...first impression aku dia ni tegas orangnya...tapi macam tak cerewet...takpe la..gini la nasib jadik PA....

No comments: