Tuesday, May 26, 2009

Happy 28th Birthday to me...

24 Mei 2009 genap le aku 28 tahun... time kasih buat adik beradik dan kawan2 yg sudi wish aku. Mana2 yg lupa tu sila update supaya tak lupa tahun depan....dan azam aku...utk tahun depan aku nak take note birthday setiap insan disekelilingku... insyaallah... pasal ade birthday kawan2 yg aku lupa wish..macam apai, yong, kak su...ramai lagi la..sorry...

Takde ape yg special..takde celebrate dengan party2 pun. Makan2 pun takde buat..mungkin pospon sikit kot. Hubby mestila jadi orang pertama yg membisikkan selamat hari lahir kat tepi telinga pagi2 hari lagi..kalu tak mau aku tarik muka..wakakak. Msg bertalu2 wish birthday. Paling bes Ain tolong tanyerkan abah... " Abah.. jom kita pegi beli cincin utk ibu" amboi.... aku tamoh cincin aku nak hp baru..hihihihih

Tengahari tu hubby dah nak bertolak ke Perak..jadi kita buat celebration sekali ngan wedding anniversary la yer. Arini datang opis dapat satu kad birthday yg mana dalamnyer sumer pegawai dan staff kasik short msg wishing happy birthday....thanks u all..terharu ai...

1 comment:

jesnita_ns said...

hepi besday anie..semoga success selalu..