Monday, April 6, 2009

Kelip-kelip

Ni update lawatan tapi dah berlalu dekat 2 minggu... Pada 28/3/09 satu opis aku setuju nak wat lawatan ke Kampugn Kuantan, Kuala Selangor...Pe ade kat sana??? hehehehe jawapannyer... kelip-kelip. Aku dah inform anak-anak dari awal Mac..jadi mmg diorang excited sangat2. Hari2 tanyer bila nak pegi....


Ni aku tengah sibuk melayan Ain ngan Harith...Merul duduk ngan babah la yer. Kita bahagi sama rata.

Sebelum ape2 kita dengar taklimat dulu. Tapi dek kerana ramai kanak2 ribena..sampai tak dengar la ape yg orang TNB ni cakap. Aku jangan kata la..sibuk melayan budak2 yg mmg lasak...mmg tak dengar langsung...

Sebelum tengok kelip2 kita makan dulu. Menu petang tu Mee kari (mmg terasa kekariannyer), popia ngan puding. Budak2 ni makan main2 je..aku ngan abahnyer yg kenyang. Lepas makan segala kita tunggu nak sembahyang maghrib kat masjid dekat sini...dah gelap baru la boleh nampak kelip2. Gambo kami atas bot sumer aku lum upload...so kita skip tang tu yer.... dan lepas penat2 melayan kerenah anak2...kita dibawa oleh pegawai2 TNB utk g makan malam kat Jeram....
Tak nampak aku...mmg la..aku sekeluarga nun kat ujung meja tuh. Mmg makan betul..menu nyer siakap masam manis, sambal udang, sotong goreng, kerang bakar, pari bakar, sayur, tomyam ketam...peh...mmg sedap pasal seafood dia segar2. Ketam kecik tapi manis tak ingat...leleh air liur aku sesambil tulih ni...wakakakka

Nantikan gambar2 atas bot@sampan yer.......


No comments: