Tuesday, April 7, 2009

Ape nak buat.....



Suspen je tajuk....hehehe ni ha rutin budak bertiga nih. bila balik umah je mesti main tulis2..jual2..lompat2...budak2kan... semalam main jual2 buku kot..habis buku2 ain & meerul yg aku belikan dan buku sekolah ain tahun lepas digeledahnyer. mula2 tu dari lantai bilik budak2 sampai keluar bersepah..bila aku marah... ain amik bakul kain masukkan dalam tu sumer...aduhaiii

Tengok la tu..geramnyer aku.... yg jadik otainyer ni ha si baju hijau nih...

Macam2 aje yg nak disepahnyer..semalam aku mmg sakit pala sikit..sebenarnya dekat 2 minggu dah asyik sakit pala je..bila g klinik darah ok....doktor tanyer aku strees ke....hehehehhe...entah yer..ade gak kot...mau tak stress balik keje penat2..askar dah berperang....


Naik berbuih mulut aku...

Ini budak pun tak padan kecik join sama... Ape nak buat...redha je la...karang ibu gak la kene kemas balik tuh...

No comments: