Wednesday, December 17, 2008

Dating..

Yuhu...pekabo kawan2... N3 kalini aku nak sebut pasal dating lepas kawin dan beranak pinak. Mmg bila anak2 dah ramai kadang2 kita takde masa utk berdua ngan suami... aku amik kata2 bos laki aku..dia dah anak 6 tapi dia kata kita kene gak keluar berdua sekali-sekala...utk menghangatkan hubungan suami isteri...gituuuuuuu...
Akupun so far sekali-sekala curik2 masa jugak dating ngan hubby. Baru2 ni g tengok wayang...citer los&Faun...bole la cuma pada aku tak brape bes sangat.... lantak la..aku bukan nak citer pasal filem nih... We really enjoy hanging out together... tapi camana anak2...hehehe. Syukur babysitter aku sangat baik.. sebab aku tak berkira ngan dia jadik bila aku nak kuar dating tuh aku mintak la dia jagakan anak2 aku...aku amiklambat sikit.... dia pun tak merungut..orang berbudi kita berbahasa..jangan terlalu berkira...
Semalam dating lagik...jalan2, soping2..dapat ar pau hubby ape yg patut...hehehehe. Seronok..jalan berdua..pegang tangan macam orang tengah bercinta... hubby aku dulu tamoh dia cenggitu...tapi bila dah lama2 dia lak lelebih sampai aku naik malu ngan orang..leh jalan nak polok pinggang aku...goli lak hihihih
Begitula kehidupan berumah tangga..kengkadang pahit no nak telan...kekadang tawau..kekadang manis no la pulak... udah jejaka itu pilihan aku..maka baik buruknyer kene la terima..lagipun bila di pk2 akupun bukan perfect sangat...byk gak kelemahan. Jadik mmg Allah jodohkan aku ngan kodri utk saling melengkapi... bila kita bermuhasabah diri baru nampak sumer tuh.. love is complicated...lagi di cari kelemahan makin membuak2 dia keluar...tapi bila dikenang kebaikan..syukur aku ditemukan dengan dia..... Moga kebahagiaan ini kekal hingga ke akhir hayat...AKU CINTA DIA.....

3 comments:

jesnita_ns said...

geli ke anie?? wahahahhahaha..geli konon..pirahhh

sHiReEn said...

meh ikut aku anie... kitaorang kalau kuar dating berdua time orang keja.... kitaorang amik cuti...anak² hantar ler sekolah ngan pengasuh...hiksss...terutama sekali tarikh² penting.. besday ke.. anniversary ke... wajib cuti...

MKBS Resources Sdn. Bhd said...

Pandainyer shireennnnn.... pandai sungguh mencari kesempatan...tahun depan la aku ikut cara ko tuh...ahahahaha... padahal selalu gak buat. Pai...mmg la geli... cam poyo je tunjuk2 kat orang...hahahaha