Monday, December 20, 2010

Jom main pondok2..hehehe

Aku ni sinonim ngan makan sama dengan masak sama dengan meniaga. Tak la meniaga besau pun, cuma benda2 yg aku yakin boleh buat je...tu pun wat jual kat rakan2 opis je..kan tawan2..heheheh. Ni lagi satu yg aku wat side income....lasagna.. ni belajar ngan wife x-boss aku masa kat EPU, resepinyer aku tak derhaka sikit pun dari ape yg diajar... bekas gini jual RM20 about 5 layer... kalau nak oder sila la carik kawan2 oder sama supaya aku leh wat banyak2 sekali...pasal bahan2 utk lasagna ni agak mahalll,jadi wat sebekas adalah agak tak untung disitu...eeehh tak2...mana ade aku mata duitan, cuma kira kos je..heheheh. This one aku lum buh white source lagi, dah letak white source baru berseri....



Ni pun minat dan keje aku yg terbaru...dah nama minat kan walau sukar tetap nak wat gak.. lepas belajar ngan Mak Lang kat gombak cara2 wat dua menda nih...aku jd syioklak buat. Jadi kengkawan yg mengoder tu insyaallah sepanjang ngandung ni kalau aku larat lagi, korang oder aku buat kan jugak...sok aku dah tak larat nak menggentel tart shell ni korang posa la sampai aku lepas bersalin..huargh3. For order Rm35 for 50 pcs...sampel tarak..ingat kuih raya ke nak sample2..hehehe

Seronok memasak bila dapat duit...huarghhhh3...eehhhh tak la bang, masak utk U pun ai suka gak...hehehe










1 comment:

Nur Hidayah Bohari said...

hahaha..terbaik.............ajar i msk, i kan bisnes partner u.. ;p