Tuesday, February 17, 2009

Sukenyer Aku...

Apasal aku suke sangat??? hehehehe... ain dah pandai mengeja perkataan2 mudah. Aku tengok semangat dia untuk belajar sangat tinggi. Tiap kali nampak satu perkataan mula la dia cuba nak ingat huruf dan bunyinyer. Pastu tak habis2..ibu..ni camana nak eja...sampai aku lak yang tak larat. Masa balik kampung aritu abah dia janji nak belikan buku... malam tadi g IOI Mall ingat nak g popular carik buku ain... sekali diorang tutup 2 hari pasal buat kiraan stok.. sian ain. merata2 jalan carik kedai buku lain tapi takdak...lastly, masuk jusco...tapi takde buku kerja. Last sekali aku pujuk ain beli buku tulis...aku nak ajar dia menulis...ala macam buku tulis kita kat sekolah tu... baru sejuk sikit hati dia. Arini janji nak g carik buku lagi... takleh tak carik sebab dia sangat ingat pada janji..kalu tak sebulan pun dia leh ungkit lagi....
Aku tak tau la kot anak orang lain dah bole baca masa umur dia macam ain...tapi aku akan tetap berusaha....

2 comments:

sHiReEn said...

Bagus ain.. si rafiq blum pandai baca sepenuhnyer... setakat mengeja tu ok arr... huruf ngan nom pun dah kenal....aku perasan si rafiq ni lebih berminat ngan nombor arr... dia suka mengira.. otak akaun gak kot macam papa dia.. hikss!!!

MKBS Resources Sdn. Bhd said...

takpe la dia senang nak kira duit tu sok...duit banyak tu...hehehehe